Epson Expression Epson Expression Home XP-205

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Epson Expression Home XP-205 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

blaas23 14-11-2013

Cartridges zijn snel leeg, na tweede wissel kreeg ik een foute zwart-print, slechts de helft wordt geprint.
Klantenserice contacten zijn op niveau kleuterschool.
Laatste advies: extreem printen waarbij de toner in een klap leeg gaat. Ja duh: ik ga €50 aan toner spenderen voor een printer die nu €44 kost?
Epson is 100% out en komt er ook niet meer in !

spikebella 23-10-2013

WiFi werkt goed,printen doe ik matig moest na de eerste 10 blaadjes printen mijn cartridges al vervangen.mijn tweede setje was precies hetzelfde.Heb toen contact met Epson gehad en die vertelde mij dat ik de printer niet uit mocht doen,want elke keer als ik hem uit doe gaat de printer spoelen en dat gaat ten koste van de inkt.epson vertelde mij dat elke keer als ik hem uit doe kost dat een kwart van mijn inkt(belachelijk)'Mijn allereerste printer was ook een Epson waar ik alleen maar problemen mee had en heb alleen maar Canon daarna gehad,omdat ik nu een WiFi printer wou hebben besloot ik weer voor Canon te gaan,maar helaas degene die ik wou hebben was uitverkocht.Heb me met mijn stomme kop door de verkoper laten ompraten om voor deze te gaan,heb spijt als haren op mijn hoofd.
Deze printer gaat heel snel de deur uit en vanaf nu echt nooit geen Epson meer

BrandBlaartje 27-09-2013

Het installeren van de printer als draadloos is gewoon gebruikersonvriendelijk. Het is niet goed zichtbaar wat de installatiesoftware doet en waarom hij niet werkt. Gebruiksaanwijzing is veel te beperkt en daarom is deze printer niet aan te raden als men plug and play wenst. Gebruikt men hem niet draadloos, dan is het wel makkelijk. Alvorens de printer draadloos te kunnen gebruiken, moet men eerst met USB-kabel (niet bijgeleverd) aansluiten. Zodra hij draadloos geïnstalleerd is, is de kabel niet meer nodig. Internetmodem moet WPS-installatie ondersteunen, want anders is het vervolgens draadloos niet in de stellen. Als hij dan eindelijk geïnstalleerd is, werkt hij als een zonnetje. Printen over draadloos werkt snel en goed vanaf PC, iPad en Android. De printer is lekker compact en minder breed dan de andere merken. Bijgeleverde cartidges gaan langer mee dan ik verwachtte.

ace-gerard 11-03-2013

de 1e epson was naar 2 maanden stuk
de 2e heeft het ongeveer 3 maanden uitgehouden
bij alle 2 het zelfde probleem
papier loopt vast ( trekt er scheef in )
voor mij geen epson meer

livaso 26-03-2014

Staat vast in een vochtige of stoffige omgeving. Ook kwaliteit papier of waar je papier bewaard kan van essentieel belang zijn

Ducarmon 09-03-2013

WIFI werkt niet, onduidelijke gebruiksaanwijzing en jammer genoeg niet op papier zodat je het eerst goed kan nalezen. Cartridges makkelijk te installeren en de afdrukkwaliteit is goed, aansluiting met niet meegeleverde kabel (is een optie)werkt weer wel goed. Moet nu nog uitdokteren hoe ik hem draadloos laat werken.

Bari220 04-03-2013

Zeer tevreden, het installeren van de printer via wifi ging erg makkelijk en werkt ook onder windows 7 en 8.
Afdruk kwaliteit is goed.
Voordeel zijn de los cartriges.
De printer/ scanner is lekker compact en dus overal te plaatsen en geen kabels meer.
Goede prijs/ kwaliteitsverhouding voor deze All in one.

lilalin 03-03-2013

Kreeg de wifi niet werkend op mijn Mac. Bijgeleverde documentatie was erg onduidelijk, er stond bijvoorbeeld niet in waar precies de knoppen aan de voorkant van de printer voor dienden. Na een hele middag klooien, een aparte USB-kabel aanschaffen (niet bijgeleverd) en een uur aan de telefoon met de helpdesk deed uiteindelijk de wifi het. Totdat de printer aan en uit was geweest, toen deed hij het weer niet en kreeg ik het weer niet aan de praat. Ding teruggebracht naar de winkel, dit ging 'm niet worden.

pomoek69 11-02-2013

Goedkoop, gebruiksvriendelijk, nette vormgeving, afzonderlijke toners, goede afdrukkwaliteit op standje foto, de normale afdrukkwaliteit is redelijk, zéér gebruiksvriendelijk (je kunt dankzij de epson app van je ipad, iphone of android phone op deze printer printen, en scannen gaat ook als een trein. a jarenlang gebruik te hebben gemaakt van HP printers ben ik tot nu toe bijzonder tevreden over deze aanschaf.

niekjansen96 15-01-2013

Goede printer voor een lage prijs besteld bij Bobshop meteen de volgende dag binnen printer print perfect ook vanaf ipad en iphone ideaal voor iemand die af en toe een keer print.